prsa a kraul. Motýlem se v této bakalářské práci zabývat nebudeme, protože děti v předškolním plavání se tento styl neučí. V tomto stupni výuky plavaní se děti pouze seznamují s průpravnými cvičeními zaměřenými na vlnivou techniku. Znak o Při plaveckém způsobu znak nemusí dítě potápět obličeje do vody a ani s dýcháním si nemusí dělat starosti, což je z určitého úhlu pohledu výhoda, ale pro další výuku plaveckým způsobům, je tato dovednost naprosto nezbytná, proto tento jev může mít, pro výuku z dlouhodobějšího hlediska, spíše negativní dopad. o Výhodou polohy naznak je možnost snadnější komunikace dítěte, jenž se sice špatně ve vodě orientuje, ale relativně plavání dětí Barrandov dobře může trenéra slyšet a komunikovat s ním, což vede k jeho větší jistotě, a to zejména tehdy, kdy se ve vodě ještě necítí plavat dítěti Barrandova bezpečně. o Pohyb paží i nohou je poměrně jednoduchý, avšak může činit potíže koordinace paží, kdy je potřeba, aby si dítě Barrandov uvědomilo, že musí kroužit pažemi vzad. o U některých dětí nastává problém v tom, že si do vody přisedávají a to vede ke zhoršení splývavé polohy a mnohdy až k neschopnosti znak plavat, proto je velmi důležitý předchozí nácvik splývání. Prsa o Výhodou tohoto plaveckého způsobu je možnost počátečního nácviku dýchání bez potápění obličeje s výdechem nad hladinou. o Pohyb paží dětem Zlíchov potíže většinou nedělá. Problémy nastávají až při nácviku pohybu dolních končetin, jež jsou pro koordinaci i uvědomování si pohybu
ve vodě mnohem náročnější něž paže. Proto je velkou pomocí, zvláště u méně nadaných dětí, pokud se začne s nácvikem již v