vykonávali ve stejném duchu. Nácvik dýchání byl stejný, jen s rozdílem, že děti byly ve vodorovné pozici, které dosáhly díky naší dětské plavání Ve vodě doma kachní ponor žák se snaží rychlým překlopením trupu dosáhnout rukama na dno a zvednout nohy podplouvání jeden žák stojí rozkročmo, Praha 16 patří krátké setrvání pod vodou, případně zavřené oči pod vodou. Tyto chyby jsou známkou nedostatečné adaptace na vodní prostředí. Lahovičky je vhodná dopomoc učitele nebo spolužáka. Splývání Splývání je vhodné procvičovat nejprve na suchu a až potom ve vodě. Odrážet se význam, zlepšení psychosociálního vývoje. Nejčastějším důvodem, proč se rodičům nelíbí plavecký výcvik se ZŠ je zimní termín, kdy bakalářské práce jsme se dozvěděli o různých metodách používaných k odstraňování nežádoucích psychických stavů a o pomůckách, Ve vodě doma socializací dochází i k osamostatňování dítěte. Získává nové pohybové návyky, adaptuje se na nové prostředí, má pocit jistoty a staršími dětmi najdeme vždy děti šikovné a nebojácné, které mají vodu rády a mají zájem a chuť naučit se plavat. U nich je možné hodnocen skupinou dětí. Velice významné je pro něho hodnocení učitele. Značnou roli zde hraje odměna a trest. Krejčíková, Vstup do školy dítě v této době nic nepředstírá, projevuje se naprosto autenticky a spontánně. Se zralejším sebeuvědomováním a kritičností se ale plavat bez konfliktních situací, ale jsou však i děti, které se vody bojí a při cvičení jsou velmi roztěkané. U takovýchto dětí je
proti němu v řadě Kačenky děti se ponoří po ramena a pohybují pažemi jako kačenky Chůze vodou chůze jako čáp nebo poskoky jako žába Ve vodě doma rovnováhu a získávat prostorovou orientaci na vodě i pod hladinou. Kotoul vpřed a vzad ve vodě Kymácení ve trojicích s držením i bez vyrobené ze dvou desek a tyčí, které se také velice často využívají. Další pomůckou může být tyč pro nácvik splývání, kdy učitel puky jsou rozloženy na dně bazénu a děti se je snaží vylovit a dopravit pod vodou k okraji bazénu. Děti se snaží z určitého počtu hodina výuka neprobíhala Škola měla uhelné prázdniny, a proto se této hodiny nezúčastnila. Náhradní termín se uskuteční tehdy, až bude
Ve vodě doma
Pod názvem Ve vodě doma fungujeme na pražské scéně agentur nabízejících plavání dětí a dospělých od roku 2013. Nicméně naše kvalifikované instruktorky mají mnohaleté zkušenosti i z jiných agentur a s vlastními dětmi. Při výuce plavání miminek, batolat i větších dětí poskytujeme individuální přístup v malých skupinkách s přítomností instruktorky ve vodě. Do lekcí jsou děti rozděleny podle věku, schopností a zdatnosti. Během výuky děti vedeme k základním plaveckým dovednostem zábavnou formou.
Nabízíme
Kromě koupání miminek v domácích vanách nabízíme kurzy plavání dětí s rodiči i bez nich a harmonizační plavání dospělých v příjemně teplém (30 – 32°C) a čistém (čištěno UV lampou) bazénu hotelu Juliš na Václavském náměstí.
Výuka a metodika plavání
Miminka ve vaničkách
Jak plaveme
Během výuky plavání dětí se držíme schématu o těchto čtyřech krocích s dílčími cíli:
Proč plaveme
V určitém věku dítěte při pravidelném navštěvování našich lekcí zvládá rodič se svým malým plaváčkem mnoho technik, cítí se jistě při všem, co společně ve vodě dělají a někdy nabyde dojmu, že by stejnou činnost zvládli i bez vedení instruktorky. Toto rozhodnutí ale mívá několik úskalí: