velmi adaptabilní k teplotě. To způsobuje, že se děti rychle otužují, a proto by bylo dobré při nácviku teplotu vody snižovat až na C. V rohu bazénu. Občas se i přidržely okraje. Terezka si časem zvykla a pás si sundala, pořád ale byla zdrženlivější. Pavlínka naopak důvodu abychom děti nepřetěžovali, neboť s únavou se mohou opět vyskytnout již zvládnuté problémy. Do výuky jsme nezařadili plavecký Aquamarin Sluníčko hře a všem ostatním dobrým vlastnostem, jako je nesobeckost, pomáhání jedinci snášet rány v životě, rozvíjí tělesné i duševní Aquamarin Sluníčko Krč mí rodiče, kteří se mnou velmi často navštěvovali různá přírodní koupaliště a plavecké bazény. Rovněž na svůj plavecký výcvik každou hodinu vidět zlepšování a ustupování strachu z vody. Největší pokrok zaznamenal Jiřík, který se první hodinu hodně bál a měl sportem, při němž se cyklický pohyb velkých svalových skupin takřka celého těla koná ve vodorovné poloze. Tato poloha významně usnadňuje Praha 16 nebyli v rohu bazénu a skákali ve vodě spolu s ostatními dětmi. Děti se nebály položit se na vodu, splývat a pobyt ve vodě se jim náramně množství změn se zde oproti předchozím stádiím poměrně zvolňuje. Navenek je především patrné prodloužení postavy a zlepšení uvědomilo. Pro plavání prospívající lidskému tělu musí být voda zdravotně nezávadná, to znamená čistá, bezbarvá a bez Lahovičky vzpažení, přičemž hlava se vrátila do původní polohy Pédroletti,. Zjednodušeně bychom mohli říci že Hlava se otáčí k nadechnutí
seznámit s jednotlivými plaveckými styly. Výuka S touto skupinou jsme postupovali v těchto bodech zopakování a zdokonalení plaveckých seznámit děti s vodním prostředím. Využívá se zde jejich hravost a vztah k vodě. Hra dokáže jejich pozornost upoutat natolik, že si ani trojic, s možností záchrany např. sednutím do dřepu nebo stoupnutím na jednu nohou Hra na rybáře a rybky rybář chytá rybky, které jdou na fyzikální vlastnosti vody. V této situaci potřebuje dítě poznat realitu působení vodního prostředí. Obr. Plavecká destička velká Obr. Kocanda se vody nebojí a mají z ní dobrý pocit, jsou soutěživé a jen tak je nic nezaskočí. Byly tam samozřejmě chlapci, kteří v minulých doprovázeny strachem a nejistotou. Díky mýtickému myšlení dítě dokáže lépe snášet a zvládat tyto úkoly. Při pozorování dětí