styly prsa, znak, kraul. Na rozdíl od předchozích skupin vedl výuku po celou dobu pouze jeden vedoucí. Bylo to způsobeno tím, že u dětí již Luka nebyla nutná asistence ve vodě, komunikace byla na vyšší úrovni, děti měly s plaváním zkušenosti a neučily se tolika novým prvkům. Výuka U této skupiny bylo naším cílem odstranit přebývající chyby zvýšit kondici dětí obrátky nácvik motýlka Chyby a kondice Jednotlivé plavecké styly děti zvládaly bez hrubých chyb jako např. šikmý kop u prsou, záběr nataženou paží u kraulu či pokrčená kolena u znaku atd. Nadále se však u nich vyskytovaly drobnější technické chyby, které vedly k menší efektivitě jako např. roztažené prsty, nadměrné vytáčení hlavy při nádechu, nízká intenzita kopů, nedostatečné vytažení z ramen při záběru u kraulu. Do výuky jsme tedy zařadili i průpravná cvičení, která se zaměřovala pouze na ruce či nohy. Tyto cvičení děti prováděly s i bez plaveckých pomůcek. plavání dětí Řeporyje Dále se chyby u dětí projevovaly díky nedostatečné fyzické kondici. Proto jsme se snažily o její zlepšení a to tak, že jsme postupně zvyšovali množství délek bez přestávek, střídali jsme intenzitu, plavání pouze pomocí rukou či nohou, uplavání co největší délky se zadrženým dechem atd. Za pomocníka nám posloužila i soutěž a to ve formě štafety. Kdy touha vyhrát vedla děti k podání maximálního plavání dětí Řeporyje výkonu, ale zapříčinila i výskyt chyb, neboť se děti zaměřily především na vítězství. Proto jsme štafetu zpestřili tím, že jsme Ohrada
udělovali body nejen za vítězství, ale i za techniku. Obrátky Impulsem pro jejich vznik se stala nutnost plavce střídat směr plavání při tratích, které převyšovaly délku bazénu. Při dokonalém provedení zlepšuje celkový čas závodníka, z čehož vyplývá, že dosahované plavání pro děti Řeporyjemi časy v m bazénu jsou lepší než stejné tratě plavané v m bazénu. Čechovská, Můžeme je rozdělit na základní obrátky, které lze