snažíme po odrazu dostat co nejdále, proto vzduch nejdříve zadržíme a potom pozvolna vydechujeme. Dýchání musí být rytmické a sladěno s pohyby jednotlivých plaveckých způsobů. V první etapě základního výcviku je nutné dbát na to, aby u všech plaveckých způsobů v poloze plavme dětem Březí na prsou děti vydechovaly do vody nosem a ústy a nadechovaly se těsně nad hladinou pouze ústy. Tato zásada platí i u znaku. Lewin, Zdokonalovací plavecký výcvik Obsah zdokonalovacího plaveckého výcviku se částečně prolíná se základním výcvikem. Úkolem tohoto výcviku je naučit dítě plavat všemi plaveckými způsoby a zvládnout plavání pod vodou a také má vytvořit předpoklady pro překonání vodních překážek již ve složitějších podmínkách. Výcvik probíhá měsíců nebo i celý rok několikrát týdně. Součástí výcviku je i soubor teoretických a praktických znalostí a dovedností, dopomoc a záchrana tonoucího a následné poskytnutí první pomoci. Co člověk, to Březí jiný názor. Tudíž i výběr pořadí jednotlivých plaveckých stylů nebo jejich částí v základní plavecké výuce se u jednotlivých cvičitelů různí. Většinou má každý cvičitel svou, určitými argumenty podloženou, filosofii výběru. Volbou konkrétního plaveckého Pacov způsobu přinášíme vždy určité výhody a nevýhody, proto je těžké odpovědět jednoznačně na otázku, kterým plaveckým stylem začít dětské plavecké Březí jako první. Výchovný význam plavání Zpravidla je výuka plavání prováděna v menším kolektivu, který zcela přirozeně a uvědoměle ve
vodním prostředí, pro děti nezvyklém, projevuje vyšší soudržnost než při jiných kolektivních činnostech. Ve vodě, zejména při potápění a skocích do vody, získávají děti jistotu a pěstují si důležité charakterové vlastnosti, jako je schopnost překonávat sám sebe. Současně si posilují sebedůvěru ve vlastní síly, schopnost, dovednost, ale i odvahu, rozhodnost a duchapřítomnost. Při dobře masáží v Praze východ Březí