žáka. Kontrolní, diagnostická a regulační funkce hodnocení spočívají v tom, že prostřednictvím hodnotící činnosti učitel tělesné Praha 12 výchovy poznává vlastnosti a schopnosti žáků, na principu zpětné vazby se dovídá, jak žák pracuje, jaké výsledky dosahuje, co se mu daří, v čem má problémy. Tyto informace jsou podkladem pro usměrňování a regulaci další činnosti žáka. Diagnostická funkce umožňuje učiteli plnit i výběrovou a prognostickou platnost hodnocení. Výběrová funkce hodnocení spočívá v tom, že se identifikují žáci plavání dětí Libuš pohybově nadaní a pohybově zaostávající, resp. se identifikují s dočasným nebo trvalým oslabením zdraví, kterým se věnuje speciální Roztyly pozornost. Prognostická funkce hodnocení spočívá v tom, že na základě získaných poznatků o žákovi je možné uskutečnění prognózy jeho dalšího vývoje. Mezi pozitiva sportu patří jeho cíle a zásady. Jsou to výchovný cíl je zaměřen na vytvoření kladného vztahu žáků k pohybové aktivitě a k rozvoji kladných morálně volních vlastností. Výchovné působení se realizuje nejen ve vyučovacích plavání dětí Libuš hodinách, ale při všech sportovních akcích ve škole vzdělávací cíl zahrnuje rozvoj pohybových vlastností a dovedností. Zásady uplatňované v TV proces platí i pro plavání didaktická zásada je obecně platná poučka, stanovená empiricky a odpovídající současnému stavu vědeckých poznatků zásady určují charakter vyučování. Vedle didaktických zásad se formulují i zásady výchovné, zásady metodické
atd. Pro naši pedagogiku zůstávají stále platné zásady, formulované J. A. Komenským uvědomělost, názornost, soustavnost, aktivita,

Klub Draco
Svět plavání
Plaváček Slunečný vršek
Malaveza
Plavecká škola Praha Vinohrady
ZŠ Plavání z.s. - Radotín
Aquamarin Sluníčko
Amálka
Amálka
Aquatics Prague No1 - bazén Barrandov
Mladý vodní záchranář Hostivař
Club Junior
Juklík
Mimi ve vaně
Sport Academy
Mommy Time
Modrý Tygřík
Club Junior
Modrý Tygřík
Sport Academy