libus
žáka. Kontrolní, diagnostická a regulační funkce hodnocení spočívají v tom, že prostřednictvím hodnotící činnosti učitel tělesné Praha 12 výchovy poznává vlastnosti a schopnosti žáků, na principu zpětné vazby se dovídá, jak žák pracuje, jaké výsledky dosahuje, co se mu daří, v čem má problémy. Tyto informace jsou podkladem pro usměrňování a regulaci další činnosti žáka. Diagnostická funkce umožňuje učiteli plnit i výběrovou a prognostickou platnost hodnocení. Výběrová funkce hodnocení spočívá v tom, že se identifikují žáci plavání dětí Libuš pohybově nadaní a pohybově zaostávající, resp. se identifikují s dočasným nebo trvalým oslabením zdraví, kterým se věnuje speciální Roztyly pozornost. Prognostická funkce hodnocení spočívá v tom, že na základě získaných poznatků o žákovi je možné uskutečnění prognózy jeho dalšího vývoje. Mezi pozitiva sportu patří jeho cíle a zásady. Jsou to výchovný cíl je zaměřen na vytvoření kladného vztahu žáků k pohybové aktivitě a k rozvoji kladných morálně volních vlastností. Výchovné působení se realizuje nejen ve vyučovacích plavání dětí Libuš hodinách, ale při všech sportovních akcích ve škole vzdělávací cíl zahrnuje rozvoj pohybových vlastností a dovedností. Zásady uplatňované v TV proces platí i pro plavání didaktická zásada je obecně platná poučka, stanovená empiricky a odpovídající současnému stavu vědeckých poznatků zásady určují charakter vyučování. Vedle didaktických zásad se formulují i zásady výchovné, zásady metodické
atd. Pro naši pedagogiku zůstávají stále platné zásady, formulované J. A. Komenským uvědomělost, názornost, soustavnost, aktivita,