Vrcholový sport má nesporně významný dopad na sport v obecné rovině. K jeho negativním dopadům se správně přičítá, že odvádí masy plavání dětí Kunratice lidí od aktivního sportování tím, že jim nabízí pasivní podívanou diváckého sportu. Zároveň však nabízí pozitivní impulzy aktivního přístupu ke zdraví a fyzické kondici. Zájmový rekreační sport Kondičně rekreační sport se odvíjí jako aktivita volného času kombinací vztahů mezi lidmi, mezi tělem a duchem, a mezi fyzickou aktivitou a prostředím. Přitom důraz je kladen na osobní projev, prožitek, dobrý Kunraticemi dětské plavecké zdravotní stav, vzájemné porozumění a podporu spoluhráčů i protihráčů, soustředěnost na posilování nikoli samoúčelnou sílu jako výslednice tělesných aktivit přinášejících radost a pocit duševní a tělesné pohody, otevřenost účasti je založena na přizpůsobení různosti fyzických dovedností, demokratická rozhodovací struktura je charakterizována kooperací, sdílením moci a reciprocitou vztahů trenér sportovec, interpersonální podpora je odvozována od principu soutěže s někým, nikoli proti někomu, protihráči nejsou nepřátelé, ale ti, Roztyly kteří udělují soupeření povahu vzájemného testování. Pokud toto vše shrneme, tak cíle plavání jsou Vzdělávací cíle A. Informativní interiorizované poznatky z tělesné kultury osvojené postupy, metody tělesného sebezdokonalování zásady správné výživy základní pohybové dovednosti a návyky chůze, běh, skok, házení aj. osvojení činností z gymnastiky, atletiky, dvou sportovních her, plavání, Opatov
lyžování, turistiky atd. B. Formativní rozvinuté základní pohybové schopnosti vytrvalost, síla, rychlost, obratnost, pohyblivost, rovnováha Praha 11 kvalitní pohybový projev harmonie, ekonomičnost, přesnost, ladnost, rytmus pohybu, správné držení těla senzorické a intelektové schopnosti. Hrnčíře Výchovné cíle C. Všeobecné pozitivní charakterové a mravní vlastnosti kolektivní cítění a chování, cílevědomost, iniciativa,