pouze foukat do vody, jako když foukáme horkou polévku. Poté následovala hra Byl jeden pán, a ten měl krám, a v tom krámě měl Děti napodobovaly pohyb zvířat, dopravních prostředků, věcí. Hlavní část Zařazeny standardizované testy plavecké úspěšnosti podle Řehoře Závěrečná část Děti tak jako v první hodině dostaly koš plný hraček a mohly si libovolně hrát. Na závěr hodiny se děti postavily do řady, pani instruktorka děti pochválila a zhodnotila hodinu. Pozdravili se společným pozdravem a děti si přebrala pani učitelka. LEKCE KURZU Cíl Dýchání do vody. Úvodní část Děti si převzala instruktorka. Zaznamenala si docházku a následoval společný pozdrav, kdy děti stály plavání dětí Juliska v řadě. Rušná část Probíhala podobně jako první a druhou hodinu. Děti kopaly střídavě nohama, na schodech bazénu. Nejprve v sedu, poté Juliska v lehu na břichu. Činnost byla motivována, kdo dostříkne nejdále či nejvýše. Dále následovalo dýchání do vody v podporu ležmo. Děti plavání dětí Juliska měly udělat co největší bubliny. Jejich úkolem bylo ponořit do vody celý obličej. Ty děti co se bály ponořily do vody pouze bradu a foukaly, jako když foukáme horkou polévku. Byl jeden pán, a ten měl krám, a v tom krámě měl Děti napodobovaly raka chůze pozpátku, auta Baba rychlá chůze a točení pomyslným volantem, kačenky ruce skrčí upažmo a pažemi pohybuje nahoru a dolů, potopí se až po ramena, chůze v podřepu. Hlavní část Byly zde zařazeny hry Foukání horké polévky. Děti jsou až po bradu ponořené ve vodě a foukají vodu, která
znázorňuje horkou polévku. Děti foukaly a paní instruktorka jim k tomu říkala básničku. Talířek je kulatý, polévka je horká, kocourek se dětské plavecké Juliskou nespálí, do polévky fouká Čechovská, Bublající potok. Instruktorka vypráví krátký příběh o bublajícím potoku a děti ho napodobují. Hanspaulka Potok je pomalý, tichý bublají málo, potom voda v potoku začne téct rychle bublají více, nakonec tam voda protéká velmi rychle, potok je dravý bublají nejvíce, snaží se o co největší bubliny Čechovská, Foukání do pingpongových míčků. Děti stojí v řade na okraji bazénu, každé má pingpongový míček. Na určený povel foukají do míčku, který je položený na vodní hladině a snaží se dostat co Šárka nejdříve na předem určenou metu. Nesmí si, ale pomáhat rukama, foukají do míčku pouze pusou. Juklíčková Krestovská a kol., Závěrečná část Instruktorka na závěr vzala děti do vířivky, kde chvíli pobyli. Upozornila i na velké bubliny, které vířivka umí udělat. Poté se vrátili opět do bazénu, kde už byly nachystané nejrůznější hračky, se kterými si děti mohly hrát. Hodina končila společným pozdravem. LEKCE KURZU Cíl Potopení hlavy do vody. Úvodní část Instruktorka si u bazénu převzala děti, zaznamenala si docházku. Všichni se postavili