nejen hravá a zábavná, ale chrání před sobeckostí, rozvíjí vzájemné vztahy, schopnost vcítit se do pocitu druhých a pomáhat jim. Jde o kvalitu života do vysokého věku. internetový zdroj Duševní hygiena Poznáváním potřeb směřujících k vytvoření bio psycho socio Praha 17 spirituální pohody člověka a jejich užíváním směřujeme k naplňování duševní hygieny člověka. Základním problémem lidského života je stres a jevy se stresem související. Často přispívá ke zhoršení zdravotního stavu člověka a je původcem vzniku závažných onemocnění. Stres je prvotním následkem celé řady negativních reakcí organismu, jejichž spouštěčem je negativní emoce. Životem nás denně provázejí různé emoce, které vyúsťují v příjemných prožitcích na straně jedné a v pocitech strachu a úzkosti na straně druhé. plavání dětí Řepy Úzkost je relativně stálou vlastností osobnosti, často v nás vyvolává reakce averzivního typu. Žijeme v civilizované, vyspělé společnosti. Žijeme v dostatku vzhledem k historickému vývoji, přesto je naše stresová zátěž značná. Blahutková, Hra v psychomotorice Hra je zdrojem nových, neopakovatelných zážitků, při nichž se projevují všechny složky duševního života rozum, fantazie i cit, a rozvíjí se plavání dětí Řepy tak naše osobnost. Hry v psychomotorice umožňují projevovat individualitu osobnosti a současně zapojují člověka do kolektivního cítění a poutají jedince ke kolektivu. Hry mají silný emotivní účinek a staví nás do nezvyklých situací, ve kterých se odkrývají ty stránky Blatiny
osobnosti, které pořádně neznáme nebo dokonce o nich vůbec nevíme. Hra v psychomotorice by měla být dostatečně promyšlena a měla by navazovat na předchozí téma a zároveň navazovat na téma následující. Psychomotorické hry se od běžných her odlišují zejména použitím těhotenské cvičení Prahou 6 Řepy