třeba si uvědomit, že plní jen určitý úkol a tudíž není cílem ZPV. Proto nelze hry přeceňovat a zařazovat je na úkor vlastního Folimance dětské plavecké plaveckého výcviku. Jsou důležité v první etapě ZPV dětí, jsou prostředkem ke zpestření výcviku v jeho průběhu, ale jejich úloha je pomocná. Hra je metodou výuky v přípravné etapě ZPV dětí. Strach Ve sportovní činnosti prožívá sportovec určitý vztah k předmětům, Folimanka jevům, výkonům, událostem, lidem k vlastním činům i ke své vlastní osobě. Něco působí radost, něco žal, hněv, strach atd. To všechno jsou různé druhy emocionálních zážitků spojených se sportem. Vaněk, M. Hošek, V. Rychtecký, A. Slepička, P. Záleží nejen na výšce určité aktivace, ale i na vztazích mezi aktivační úrovní kladného a záporného typu. Zvýšení aktivační úrovně záporným směrem se projevuje pohotovostí k averzi, k antipatii, k obranným reakcím, vzniká sklon k obavám, strachu, úzkosti a následkem toho subjektivně vzniká plavání dětí Folimanka odpor k činnosti. Vlastní jednání, vyplývající z realizace programu, je potom narušeno primitivními tendencemi vznikajícími především ze strachu potřeba utéci, znehybnět, stát se nenápadným apod. Strach ve své nejvyšší intenzitě představovaný afektem strachu, ovlivňuje sportovní činnost záporně. Ale i zde mohou být výjimky. Nemá li strach velkou intenzitu, má li spíše charakter obavy, působí na Karlov následující sportovní činnosti převážně v kladném smyslu tím, že zvyšuje přiměřeně svalový tonus, tepovou a dechovou frekvenci a
obecně podporuje zodpovědnost za výkon. Vznikají individuální odlišnosti v emočním reagování. Pro určitý subjekt, je určena situace zpracování účetnictvím Prahou 2 Folimankou