měli určitou úroveň vědomostí. Pedagogové či instruktoři plavání musí mít znalosti z oblasti pedagogiky, tělesné kultury, lékařství plavání dětí Staroměstská a jiných blízkých oborů. Tyto poznatky poté v upravené formě předávají dětem a učí je plavat. Poté je velmi důležité, aby se plavou s dítětem Staroměstské praktické dovednosti harmonicky propojily s teoretickými znalostmi. Děti tak díky plavání získávají nové poznatky, učí se novým pohybům Motyčka, Relaxační význam Při využívání volného času, nebo při rekreaci je právě plavání jedním z nejvyhledávanějších pohybových Staroměstská aktivit. Mnoho lidí volí právě plavání, jako formu odpočinku Jursík Laurencová, Předplavecká příprava v předškolním věku Celá řada autorů ve svých publikacích uvádí, že plavání patří mezi nejoblíbenější pohybové aktivity, a to u všech věkových kategorii. Tedy i u dětí předškolního věku. Díky motorickému a psychologickému vývoji, jsou děti v tomto věku si schopny nejen hrát, ale právě hravou formou absolvovat předplaveckou přípravu. Z mateřské školy jsou zvyklé poslouchat pokyny a spolupracovat s ostatními. Jsou tedy už schopné osvojit si základní plavecké dovednosti. Právě plaváni v předškolním věku plní řadu specifických funkcí. Děti si osvojují nové znalosti, učím se novým pohybovým dovednostem, rozvíjí pohybové schopnosti, základní hygienické návyky a pozitivní psychické vlastnosti vůle, sebedůvěra aj Získávají nové zkušenosti, které můžou uplatnit v dalším učení Miklánková, Hlavním cílem předplavecké Můstek
přípravy odstranit strach z vodního prostředí a adaptovat se na něj. Dále potom osvojení základních plaveckých dovedností. Tyto dovednosti tvoří základ, bez kterého nelze ve výuce plavání pokračovat Motyčka, Miklánková Etapy, části lekce, metody předplavecké přípravy V současné době se předplavecká příprava organizuje v různých výukových modelech. Hochová a Čechovská, Bělková, Motyčka, Miklánková,