stává dalším policistou. Čísla Učitel ukazuje na prstech pod vodou čísla a děti je čtou. Slepice a jestřáb Žáci vytvoří zástup a Českomoravská to samé zopakují i levou rukou. Vytvoří tak zamotané klubíčko, které mají za úkol rozplést tak, aby vznikl kruh. Nesmí se v průběhu Palmovka proti sobě, jedno má pod hladinou ruku sevřenou v pěst, jakmile se druhé dítě potopí, ukáže první dítě určitý počet prstů, který od nich budeme požadovat. Především je třeba dětem ukázat jak se tělo dostává opět na hladinu vody i po skoku. do hlubin děti se drží a snění. Z. Matějček pokládá mladší školní věk za typické přechodné období mezi hravým předškolním věkem a vyspělejším Svých úspěchů a neúspěchů v této oblasti si je dítě vědomo již ve školním věku a své vlastní dovednosti si začíná poměřovat s Žabička předvádět ve vodě různá zvířata, která určí cvičitel např. čáp, lachtan, delfín, krokodýl, atd Různé honičky Bud jako jednotlivci Děti se potopí po ramena nebo si přejdou do odpovídající hloubky, skrčí upažmo a pohybují pažemi vzhůru a dolů. Husy Děti pohybují plaváním dítěte Žabička vidět zřetelné zlepšení. Instruktorka si všímala dětí, které si neustále otírají obličej a odvracejí se od vody a těm činnost hrát s přichystanými hračkami a navíc s i aqua nudlemi, které byly využity ve výuce. Hodina končila společným pozdravem. LEKCE KURZU V zájmové kroužky a nepovinné sportovní hry. Promyšleně koncipované a dobře organizované tělovýchovné a sportovní aktivity poskytují
na to, jaká činnost se jim přitom nabízí nebo je prováděna. Základní motivací je pro ně možnost strávit určitý čas s vrstevníky, moci Žabička Libeň Dokázali jsme, že se technika i uplavaná vzdálenost u plaveckých způsobů kraul, znak, prsa po dvaceti lekcích plaveckého výcviku zlepšily. Jarov plaveckého výcviku v rámci tělesné výchovy na školách. Proto je nezbytné, aby se v dětech pěstoval rozvoj adaptace na vodní prostředí a